donderdag 28 mei 2009

creatief met bloemen

We waren van het weekend ff op pad, toen kwamen we langs een grasveld met bloemetjes.
Willem wilde bloemetjes plukken. Bij mij kwam er jeugdsentiment naar boven.
Kettingen maken met madeliefjes.

En binnen zijn we ook nog creatief geweest met bloemen. Effe wat halen op de zaterdagmarkt bij ons onder de brug, en het lijkt net of je kunststukjes gekocht heb in de winkel. Heerlijk hoor lekker met bloemtjes freubelen.




Ook wat bloemen bij de oma's op de foto's.



En nog meer bloemen, ik vind het toch zo gezellig al die fleurigheid in huis, ik ga het veel vaker doen. tenminste dat neem ik me voor, maar ja ik neem wel eens wat meer voor.......



Nog ff een 2 leuke uitspraken van Willem:

Mijn vriendin vraagt altijd aan WIllem"ben je nog een lekker stuk?" en dan zegt Willem"nee ik ben al heel" en nu weet ik hoe dat komt dat hij niet stuk gaat.....

Zondag hadden we lekker het bad neergezet in de tuin. Ik ga Willem insmeren en hij zegt"dat is voor de zon he mama, dan brand ik niet aan!"

Wij konden er in ieder geval smakelijk om lachen, ik hoop jullie ook. Tot de volgende keer.

doegie

1 opmerking:

Lilian zei

Wat een gepriegel! En jeugdsentiment idd. Leuk gemaakt Nicole! Mijn nagels zijn daar niet geschikt voor!! Maar ook veeeel madeliefjes gezien toen ik met Nikki een stukje ging fietsen... Een mee in m'n zak voor Rob, maar daar was niet veel van over.. hihi