vrijdag 22 mei 2009

mijn kamer


Hallo, leuk dat je (weer) komt kijken.

Ik zal eindelijk is mijn foto's van mij kamer erop zetten, dan kunnen jullie eens zien waar ik zit en mijn meeste freubelstukjes maak.

Het was eerst Willem's kamer, dat zie je wel aan de letters, maar als we die eraf willen halen zullen er kale plekke komen, dus heb ik er maar een kaartje "verhuisd" aangehangen.


En dan nu ff binnen kijken, je ziet daar ook nog steeds dat het willem's kamer is geweest (kijk maar naar de oranje voetjes), we hebben er alleen een nieuwe vloer ingelegd.

Alle meubels hadden we al, alleen een aantal van die kleine houten ladekastjes bij ikea gekocht, en wat kruidenpotjes voor mijn bloemen.




Er staat nog een kast net naast de deur, maar is erg saai om naar te kijken , dus maar niet op de foto. En achter mijn bureau wil ik nog tegen de muur een mooie kast, maar wel met een vitrine gedeelte om mijn lieveheersbeestjes verzameling in te gaan zetten. Eigenlijk spaar ik ze niet meer, maar ik heb nog wel een aantal mooie pronkstukken waar ook emotionele waarde aan zit, er staat al een klein beetje in mijn vensterbank.


Nou dat was ie dan. Ik had nog een leuk geboortekaartje gemaakt, maar die kreeg ik niet mooi op de foto. Maar de ouders van Roan waren er erg blij mee en dat is het belangrijkste. Ik heb ook nog een mooie lay-out gemaakt, maar voordat ik die erop zet, moet ik even de uitslag van de wedstrijd afwachten.

Ik wens jullie een fijn weekend!!

2 opmerkingen:

Ria zei

Dat ziet er goed uit, Nicole!
Perfect freubel-plekje.
Groetjes, Ria

Nicoline zei

Handig he die Ikea ladenkastjes;) Ik heb er zelf ook een stel in mijn kast staan....ophangen is inderdaad ook wel erg handig!
Ziet er goed uit allemaal meid!

Groetjes,
Nicoline