dinsdag 12 mei 2009

moederdag

Moederdag heeft voor mij een beetje een dubbel gevoel.
Ik vind het moeilijk omdat ik mijn eigen moeder mis en haar niet meer kan verwennen met een leuke attentie, maar geniet er des te meer van omdat mijn eigen zoontje mij komt verwennen.
Ik kreeg namelijk ontbijt op bed. Ik had het wel min of meer bevolen en moest zelf een aantal voorbereidingen doen, maar dat maakte het feestje er niet minder om.
En bij het ontbijt kreeg ik ook twee leuke verrassingen.

Het tegeltje heeft Willem op schooltje gemaakt.
En daar zat het volgende gedicht bij:
Lieve mama
De liefste mama dat ben jij
Jij zorgt altijd goed voor mij
Een mooi cadeau, een dikke zoen
En mijn liefste lach
op deze moederdag. En ik heb altijd al veel lieveheersbeestjes spullen gespaard, ben er een beetje mee opgehouden, maar deze mooie luxe doos voor mijn tisseus is echt te gek.


Deze komt natuurlijk op mijn knutselkamer te staan. Ik zal van die kamer binnenkort wat foto's nemen en hier laten zien.

Dankjewel lieve mannen van me !!!!

Nu wat gaan verzinnen waar we papa binnekort blij mee kunnen maken.

Doegie

Geen opmerkingen: