maandag 26 oktober 2009

hobbyplek

Hoi hoi,

even een kort berichtje en wel met voor een aantal mensen bekende foto's,
maar dat is wel met een reden!!!
Ik kan namelijk een ongelooflijke candy winnen bij Nicole stampin up!!
kijk maar even op haar blog haar link staat in mijn lijst.
Voorwaarde was dus dat ik foto's van mijn hobbykamer/plek zou plaatsen op mijn blog.
Ze staan er ook ergens wel op, maar dan moet je wel ff zoeken, dit was wat makkelijker dacht ik zo.




En nu maar duimen.....
Want ze gaat ook nog een workshop geven in een te gekke winkel ( waar ik ook al ben wezen shoppen...) maar daar kan ik helaas niet bij zijn, dus misschien een kleine kans met dit?
En ze geeft dat naturlijk niet zomaar weg....ze heeft 100.000 bezoekers gehad, geweldig he?
Kan ik alleen maar van dromen.
Of moet ik dan toch wat meer gaan plaatsen?
Ga ik doen als ik weer inspiratie heb en de puinzooi van mijn keuken weer is opgeruimd.
hmmm, en nu is toch niet echt een kort bericht geworden he? haha.
Enne ik zat zo die foto's is te bekijken......ik moet nu nodig gaan opruimen.....hihi.
Doegie.

3 opmerkingen:

debbie zei

wat leuk dat je bij mij bent komen kijken,de kamer was nog netjes opgeruimd he :-P hihihi hij was toen net klaar, maar jij hebt ook een hele lekkere werkplek zo. ik ben benieuwd wie de blog candy gaat winnen zo leuk dat ze dat doet
succes

groetjes debbie

Marrigje zei

Leuke kamer heb jij Nicole!
Wat heerlijk dat je zo een hokje hebt om te knutselen.
Doe je het, als thuisblijfmoeder, niet ook samen met je kinderen? Ik heb op mijn gewone blog foto's staan hoe we met de kinderen bezig waren met de Spin and Splash. Kreeg er weer inspiratie van. Bij mij valt het ook af en toe gewoon weg in het gewone leven (de keuken, kamer enzo eisen ook zoveel tijd op LOL)

Groetjes
Marrigje

Lia Faes zei

Jouw werkplek mag er anders ook zijn hoor!En over die verzamling stempels heb ik wel 20 jaar gedaan!