vrijdag 1 januari 2010

creatief met een telefoonboek.

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik jullie allemaal een geweldig, liefdevol, gezond, humorrijk en een creatief 2010 wensen!!
Ik hoop dat jullie allemaal zo'n gezellige jaarwisseling als ons gehad hebben.

Mijn man is in het oude jaar ook nog even creatief geweest  met een telefoonboek, kijk maar even op onderstaand filmpje, beetje donker, maar blijf kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=-1yKyMuAtME

Nu kunnen dan weer de gewone dagen weer beginnen, en dus hopelijk mijn creatieve uurtjes weer, ik heb aan boord wel een aantal stempels zitten inkleuren, dus daar ga ik volgende week mee aan de gang.

Doegie

3 opmerkingen:

Natasja de Vlieger zei

Hoi Nicole,

Jullie ook een heel gelukkig en gezond 2010.
Aardige knal in het filmpje van je man: Hij had heel wat op te ruimen na deze creatieve uitspatting.
Haha, wat een zootje gaf dat zeg.

Hopelijk tot ziens bij de volgende workshop.
Groetjes van Natasja.

Ria zei

Jullie ook een gelukkig, creatief en vooral gezond 2010!

Groetjes, Ria

dongestroom zei

sjonge jonge, wel een benden hoor. ik schaam me diep........ not.
zeker toen de derde telefoonboek opgeblazen werd, toen was het inderdaad een zooitje, maar we hebben het wel netjes opgeruimd en er een mooi kampvuurtje van gemaakt. zo kom je van al je rommel af en alle oude rotjes die niet afgegaan zijn, zijn veilig opgeruimd. dus eigenlijk zijn we ook nog best wel veilig bezig geweest;-)