dinsdag 9 februari 2010

Joery

Hallo allemaal,

Ik heb echt niet stil gezeten en juist veel gefreubeld, maar ik moest even wachten tot we op kraamvisite zijn geweest. En vandaag zijn we wezen kijken bij Joery, welkom kleintje!! Je bent een pracht ventje.
Ik had als eerste dit kaartje gemaakt...

En ik had ook nog een kaartje gemaakt voor de trotse opa en oma...

Ik had zonder het geboorte kaartje te zien de stempel met de giraffe gekozen, laat dat nou net hun "thema" zijn...zowel op de kaart als een bord in de tuin en in de kinderkamer.
krijg er gewoon kippevel van....maar ze waren er dus erg blij mee, ze vonden het al zo attent dat ik mijn kaart erop aangepast had hihi.
Als ik het geweten had, had ik het volgende ook met giraffen gemaakt, maar ik geloof dat ze het zo ook wel mooi vonden. Kijk maar....


en ook nog even binnen kijken...

Ik had hem dan ook nog leuk ingepakt in doorzichtig papier met leuke frutsels erin en nog een knuffeltje erbij.

Het idee komt niet van mijzelf, maar heb ik gezien bij Ellen.
Binnenkort laat ik er nog een zien in een compleet andere stijl, maar ff wachten tot we op visite zijn geweest.

Dan ga ik nu eerst maar eens goed opruimen in mijn kamertje, zodat ik weer aan een nieuw project kan gaan beginnen, namelijk mijn foto's weer eens inplakken. Willem's 2de verjaardag moet ik nog doen, terwijl hij volgende maand al 4 jaar wordt!!!! Dus jullie begrijpen....ik hoef met niet te vervelen!!

Doegie



2 opmerkingen:

Linda zei

Wat leuk allemaal!!! En veel succes met je foto's.

Gr Linda

Milnie zei

Super leuke creaties! weet zeker dat de kersverse ouders er heeel blij zijn!

liefs