donderdag 18 maart 2010

bedankt

Hallo allemaal,

dankjullie wel voor jullie leuke berichtjes!!
Mijn blog wordt ook gevolgd via hyves.

De traktaties vielen erg in de smaak gelukkig.
Willem was wel verdrietig omdat hij zijn jurk nu niet meer aankan hihi, maar verder
heeft hij heel veel zin in school. De juffen gaan hem echt wel missen, maar zien hem nog regelmatig omdat ze ook kindjes op de volgende school ophalen voor de nso, dus we kunnen af en toe wel ff zwaaien naar elkaar.

Verder ben ik ook nog met een leuk freubelding bezig, maar waar ik wel de naaimachine voor nodig had.
Wat een toestand, het is gelijk weer duidelijk waarom dat niet aan mij besteed is, maar het resultaat was niet verkeerd, maar hihi daar moeten jullie nog even op wachten, anders is het verrassingseffect
weg.

volgende week weer meer....

Doegie.

1 opmerking:

Lilian zei

Wat een feest.. Willem bijna naar school. Ik heb nog helemaal niet gevraagd naar zijn verlanglijst! Iets van Dora valt misschien wel in de smaak he?!! tot dinsdag! xxx