zondag 14 maart 2010

ff tussendoor

Hallo allemaal,

ik had pas nog een kaartje gemaakt voor een vriendje die 8 jaar geworden is.

Ik heb geprobeerd om een beetje een stoer kaartje te maken voor een stoere jongen.

We zijn ook pas op visite geweest en daar mochten we lekker mee eten, we hadden een lekker flesje wijn meegenomen, maar ook een doosje toffifee,  gewoon zomaar even omdat we er niet van houden om met lege handen aan te komen. Maar dat doosje is wel er saai om te geven....dus....

maken we er een leuke wikkel omheen. Nog bedankt voor het lekker eten!!

Binnenkort zal ik ook laten zien wat Willem en ik samen gefreubeld hebben voor zijn traktatie, donderdag neemt hij namelijk afscheid op de peuterspeelzaal. Ja hij wordt bijna vier en mag naar school!!
En ik heb ook al wat leuks gemaakt voor de pasen, maar dat moet nog even afgemaakt worden met een plantje, maar ook dat laat ik binnenkort hier zien.

Doegie.

Geen opmerkingen: