woensdag 24 maart 2010

wat een feest

Hallo allemaal,

Willem was gisteren echt jarig geweest hoor!!
Heerlijk ontbeten met taart!! EN hij heeft de kaarsjes netjes uitgeblazen hoor!
En ja hij zit nog onder de waterpokken, maar daar heeft hij gelukkig op zijn verjaardag geen last van gehad.
's avonds was hij uitgeteld van alle visite, cadootjes en buitenspelen, maar hij kon nog even juichen, omdat ie lekker onder zijn Dora dekbed mocht gaan liggen.


En ik heb geprobeerd om de slinger mooi op de foto te krijgen...maar dat is niet helemaal gelukt, ik laat hem toch lekker zien.



Leuk he? Je kan de vulling er dus uithalen en weer opnieuw vullen met iets anders. Er gaan na het weekend
(dan komt er nog visite voor Willem) paasversiering in.
Als je goed kijkt zie je wel dat hij niet helemaal mooi recht gestikt is, maarja dat is dan ook niet mijn specialiteit.
Wil je weten hoe hij gemaakt is? Stuur me dan ff een mailtje en ik vertel het je!
Oja en ik had voor puzzelstukjes gekozen omdat we de uitnodigingen ook in puzzelstukjes verzonden hadden, hihi, vonden ze allemaal errug leuk nou ja bijna allemaal dan ;)

Nu alle rotzooi weer opruimen.

Doegie.


Geen opmerkingen: