maandag 22 maart 2010

weer trakteren

Hallo allemaal,

ik heb mijn buik vol van snoep! Niet dat ik zoveel heb gesnoept, maar ben nu zoveel bezig met de traktaties enzo dat ik er echt wel even genoeg van heb.
Maar ik ben wel weer tevreden met het resultaat! Daar gaat het toch om, als de kindjes morgen ook maar weer blij zijn.
Ja, hij heeft al getrakteerd op de peuterspeelzaal, maar hij mag morgen op de basisschool weer trakteren.
We hebben het deze keer wel simpel gehouden hoor!
Kijk maar.....

Dat is wel erg simpel he....maar als je 37 stuks bij elkaar op een dienbald zet, ziet het er wel heel gezellig
uit!!!


Enne omdat er morgenmiddag ook al wat kindjes op visite komen, heb ik ook maar wat gezelligs gemaakt van het snoep gebeuren....
(Onder de parasolletjes zit een dropsleutel en een spekkie)

Op het freubelgebeuren met de naaimachine moeten jullie nog heel even wachten....vanavond wordt het opgehangen, (want morgen is het feest) dan kan ik er morgen een foto van maken, dan zal ik hem zo snel mogelijk hier plaatsen.

Doegie

Geen opmerkingen: