dinsdag 18 mei 2010

kaartjes

Hallo allemaal,

Ik heb echt niet stilgezeten en echt wel kaartjes gemaakt,
maar kan ze nog niet allemaal laten zien.
Er zijn namelijk kaartjes bij voor mensen die ook wel
eens een kijkje nemen op mijn blog.
Ik ben ook een beetje aan het vooruit werken met de
verjaardags kaarten, omdat ik in mijn kamer een kast
ga verven. Dan snap je dat er een uitgeruimd
moet worden enzo.
En het moeilijke is : het is een bruine kast en die
wil ik wit hebben!!!!!
Dat gaat dus wel ff duren.
Maar dan toch wel ff 2 kaarten laten zien.....
Het zijn mannekaarten geworden, vrij simpel,
maar wel goed gelukt vind ikzelf.
Kijk maar...




En wat vinden jullie?
Ik zal vrijdag of van het weekend er nog wat opzetten,
we hebben dan een bruiloft.
En je snapt wel dat ik daar wat voor aan het freubelen ben....

Doegie.

Geen opmerkingen: