zondag 6 juni 2010

Hallo allemaal,

ook zo van het lekkere weer genoten?
wij hadden gisteren verjaardagen te vieren van een
jongetje dat 3 werd en zijn papa is ook opdezelfde dag jarig.
Was een leuk feestje met een heerlijk bbq erbij!!
ik had dit kaartje voor de jongen gemaakt...


En de kaart hieronder voor zijn papa......
maar de tnt zal ik nooit snappen...ik heb ze allebei indezelfde
brievenbus gedaan opde zelfde tijd....met ja allebei hetzelfde
adres en ook voldoende gefrankeerd.
Hoe kan het dan dat de ene kaart niet aankomt en de andere wel??????
maar goed, deze kaart was echt speciaal voor jou gemaakt Hendrik!


Ik ben nu ook weer bezig met lay-outs te maken, zodra ze af zijn
zet ik ze weer op mijn blog.
Maar ik heb gisteren ook een nieuwe marha stewart pons gekregen..
jaja die met het lieveheersbeestje!!! (joepie) dus daar moet ook eigenlijk
wel even een kaartje meegemaakt worden hihi.
dus ik ga snel aan de slag.
fijne zondag!

Doegie.

Geen opmerkingen: