zondag 26 september 2010

hello kitty

Hallo allemaal,

Eindelijk weer een lekker aan de knutsel geweest.
In het kaartendoosje die ik in de winkel heb gezet,
ga ik proberen wat andere kaarten in te zetten,
want het loopt nog niet echt.
Ik heb getracht echt kinderkaarten te maken.
Dan begin ik wel met echte meisjeskaarten,
dit keer is het Hello Kitty geworden.
En de volgende heb ik net gemaakt met mijn nieuwe EK-succes
randpons, deze heb ik gescoord bij The Scrapbook Company!
Zo dan ga ik nu mijn zoon zo even op bed leggen en dan weer
lekker verder aan de freubel!!! Ik moet nog aan de challenge van
menscardsworld werken.

Doegie.

4 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat prachtige kaarten, Nicole!

Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Ze zijn weer leuk. Laat ik nou net bezig zijn met Hello Kitty hi hi, alleen dan wel op een taart! Is toch echt wat anders dan een kaart hoor hi hi.
Ik lees dat je bij de scrapbookcompany bent geweest? Hoe was het?

gr Henriette

Kaatje zei

wat een schatjes!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.

-xxx- Myriam