maandag 6 september 2010

paars

Hallo allemaal,

Paars is mijn lievelingskleur en gek genoeg knutsel
ik daar nou juist niet zoveel mee. Daar moest
maar eens verandering in komen. Ik heb dus een
kaartje gemaakt met paars, de kleur komt niet
helemaal mooi over op de foto jammer genoeg.
Ik heb een Snoesje stempelafdruk gebruikt.
 (dankjewel Plony)
Ik vind het een heel schattig plaatje.

Eens kijken of ik vanavond ook nog tijd vrij kan maken
om te knutselen.

En ik wil iedereen even bedanken voor alle leuke
berichtjes die ik mag ontvangen.
Dat doet een mens goed.

Doegie.

4 opmerkingen:

Linda zei

Wat een mooi resultaat.

Gr linda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Nicole, de kleuren zijn heel mooi.
Groetjes van JAcqueline

Nicoline zei

Da's weer een hele mooie Nicole!!!

Groetjes,
Nicoline

Kaatje zei

prachtig kaartje! Ik hou ook heel erg van de kleur paars en gebruik het ook niet zoveel met kaartjes.

groetjes,
Annika