zaterdag 13 november 2010

merci doosje

Hallo allemaal,

bedankt voor de reacties, het is erg fijn om
te weten dat ik niet de enige ben die
zo kan blunderen hihi.
We gingen gisteren weer eens op visite
en aangezien ik dan niet met lege handen
aan wil komen.....heb ik nog eens
een merci doosje gemaakt....
Vandaag lekker genoten voor de tv met een bak
met kruidnootjes! Willem heeft zijn schoen mogen zetten
en wel 3 liedjes uit volle borst gezongen.
Hebben jullie ook nog wat bijzonders gedaan
op deze dag?
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van dit weekend!

Doegie.

6 opmerkingen:

Kaatje zei

leuk zo'n presentje! Kun je altijd ergens mee binnen komen toch?


Heb een geslaagd dagje kreadoe gedaan :-) Morgen weer aan de freubelmet nieuwe spulletjes.

groetjes,
Annika

Karin zei

Hey Nicole,
Wat een chique doosje is dat geworden. Toch wel mooi zo zw/w. En natuurlijk wat erin zit ook. Dat is beslist een doosje dat door de gastvrouw regelmatig zal opgevuld worden en op de koffietafel zal staan.
Groetjes
Karin.
Ps: ik dank je hartelijk voor alle lieve reacties die je telkens plaatst.

Marjan zei

Mooi doosje, chique uitstraling!
Ja, die Sinterklaastijd is zo leuk met kleine kinderen.Die van mij zijn al zo groot.

Wat ik gedaan heb? Haha... ik heb een eyeliner laten zetten: permanente make-up :)

Groetjes, Marjan

Nicoleke zei

Lekker ! en leuk om te krijgen ....

Anneke. zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, Nicole!
Groetjes Anneke.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig en heel stijlvol! Leuk om te geven en leuk om te krijgen.
Groetjes van Jacqueline