zaterdag 9 juli 2011

van alles

Hallo allemaal,

ik wil eerst even mijn vent een complimentje
geven, omdat hij me vandaag verrast heeft
met een mooie bos bloemen voor mijn verjaardag
morgen, terwijl hij aan boord zit!!!
Dankjewel Jan!


En dan iedereen bedankt voor alle
leuke reacties!!
Ik heb nu een aantal dingen te laten zien.
allereerst een blikje gepimpt voor een collega
van Jan die al 25 jaar daar gewerkt heeft.
Deze was gevuld met lekkere drop.

Dan had ik nog een kadotasje gemaakt voor
een kleine (grote) knul met een kadobon voor een
speelgoedwinkel erin....

En ik had nog een kaart te laten zien die ik
gemaakt voor een jarige vriendin...

Ik wens iedereen een fijn weekend!!
en voor sommige al een hele fijne vakantie!!
Tja wij hebben ook al vrij, dus ik hoop nu ook echt
wat meer tijd te hebben om te freubelen, want ik
heb 2 nieuwe stempels liggen die nodig gekleurd
moeten worden :)

Doegie.

3 opmerkingen:

JOKE zei

Heel leuk al die nieuwe dingen!!! Vooral het tasje is een topper!!!
Liefs Joke

Christine zei

Alvast een gelukkige verjaardag Nicole!
Leuke spullen heb je gemaakt waar je zeker succes zal mee hebben!
Liefs
Christine

Maia zei

Hoi hoi,
Ik kom erachter dat ik deze post gemist heb van je!
Alsnog proficiat en dat je nog lang, gezellig, gezond en gelukkig mag leven onder de bloggers en allen die je lief zijn!
Wat een super kaartje, tasje en blikje heb je gemaakt!
Ik ga snel over naar je volgende post want daar zie ik toch ook mooie dingen!
Groetjes