woensdag 11 januari 2012

het tweede geboortekaartje

Hallo allemaal,

oo wat een feest, ik heb er weer volgers bij :)
en wat een leuke reacties heb ik toch weer gekregen
dankjullie wel allemaal!!

Soms voel ik me gewoon een beetje beschaamd dat
ik niet zoveel bij jullie kom kijken, maar ik doe
echt mijn best.

Hier is dan het tweede geboortekaartje die ik nog
moest maken.
Het is niet helemaal mijn stijl geloof ik, maar ik heb
geprobeerd om het in de trant van het originele
geboortekaartje te houden.
oordeel zelf maar....
Nu is het tijd voor bed voor mij, maar
morgen weer een nieuwe dag en dan ga ik iedereen
weer proberen te bezoeken.

Doegie.

13 opmerkingen:

Plony zei

Ik vind hem heeeeeeeeeeeel lief hoor Nicole. Misschien niet jouw stijl zeg je.......des te leuker om een keer te zien.
Wat dat "zwarte randje"betreft bij mij, hihihi........naald en draad meis...en het is donkerbruin maar dat zie je niet op de foto. Als je nog meer vragen hebt........hahahaha.
Liefs van mij en slaap lekker. Plony

Janny's Cards Creations zei

Prachtig kaartje geworden. Groetjes Janny

Anneke. zei

Het is een schatje. Héél stijvol.
Groetjes Anneke.

Greet van Maurik zei

Hallo Nicole,
Ik vind je kaart heel mooi hoor,je hebt ook mooie details gebruikt.

Groetjes Greet

Tinie zei

Wowww wat is dit lief, een prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Cards en Box bij Lady M zei

hoi nicole ik vind het een prachtig kaartje er is niks mis mee groetjes maartje

JOKE zei

Héél apart en héééél erg mooi Nicole!!!
Erg leuk idee om het in de trant van het geboortekaartje te houden, zo weet je in elk geval zeker dat de ontvangers er blij mee zijn!!!
Liefs Joke

Christine zei

Het is een gezellig, nostalgisch kaartje Nicole! De andere kaart vind ik ook heel geslaagd!
Liefs
Christine

Ans S. zei

Twee mooie geboorte kaartjes, het is ook wel eens leuk om heel wat anders temaken dan normaal.

Groetjes Ans

Annerieke zei

Hoi Nicole,

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Het is best wel een mooie kaart en vooral als je hem hebt afgestemd op het andere kaartje.

gr Annerieke

Nicoline zei

Super schattig kaartje!
gewoon af en toe blijven doen hoor ;-)

Groetjes,
Nicoline

Angela zei

Hallo Nicole

Via het blog van Oma Nel kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.

Groetjes Angela

m@deliefjuh zei

heel mooi.. een hele klassieke geboortekaartje

groetjes martine