zaterdag 7 april 2012

2 kaartje

Hallo allemaal,

wat fijn dat er toch mensen zijn die me niet vergeten zijn!!
dankjewel voor de lieve berichtjes.

Ik heb eerst een kaartje die ik nog niet had laten zien.
Hij was bestemd voor een leraar bij Willem op school.
Kleurtjes komen een beetje flets over op de foto dat vind ik wel jammer...
het is veel feller groen, maar ach een mens kan niet alles hebben.

En ik moest nog even een geboorte kaartje maken:

Ik heb, zoals ik altijd probeer te doen bij geboortekaarten, het in
de stijl gedaan van het kaartje zelf.  Het was met fel blauw en
een gezinnetje uiltjes, ik hoop dat ie bij hun in de smaak zal vallen.

Ik ga weer door met de volgende, maar ik merk wel dat ik
weer wat meer oefening nodig heb, het gaat niet vanzelf
als je zolang eruit ben geweest.

Verder wens ik iedereen een fijn paasweekend toe!

Groetjes van Nicole.

8 opmerkingen:

JOKE zei

Hee meisje was je er weer!!!! Gezellig hoor en ja...ook héle gezellige kaartjes!!!!
Liefs Joke

beahobby zei

Mooie kaartjes en gezellig dat je er weer bent.
prettige paasdagen.
Bea

Christine zei

Leuke kaartjes Nicole! Voor je het weet, ben je weer volop aan de knutsel!
liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hallo Nicole,
Je hebt weer hele leuke kaarten gemaakt.

Fijne paasdagen.

Angela zei

Hallo Nicole

Schitterende kaarten heb je weer gemaakt.

Groetjes Angela

Marjan zei

Heel leuk zijn je kaartjes! Leuk dat je weer aan de knutsel bent ook.

Groetjes, Marjan

Plony zei

Prachtig hoor, je kaartjes. Die voor Jort is mooi afgestemd op het geboortekaartje, heel knap! Fijn dat je er weer bent en ik zie je dinsdag. Kus ,Plony.

Cards en Box bij Lady M zei

ttwee heel mooie kaartjes groetjes maartje