woensdag 13 februari 2013

restjes

hallo allemaal,

namens Willem dankjewel voor alle reacties.
hij heeft ze zelf gelezen...sommige begreep hij niet
helemaal hihi .....aan de ketting leggen en Don Juan,
zette grote vraagtekens in zijn ogen, maar hij was
o zo blij met de complimentjes.

Maar of ik nu blij ben met de volgende kaartjes
weet ik nog niet. Ik wil graag de restjes opmaken
die ik tegenkom met opruimen, maar of mijn
creaties daar nou beter van worden???
Nou ja ik denk dat ik er vast wel iemand blij mee kan maken.
Bedankt dat je langskwam.

Groetjessssss

6 opmerkingen:

Christine zei

Ja, ik zou ook eens meer mijn restjes moeten gebruiken! Jouw kaartjes zien er wel leuk uit hoor, restjes of niet!!
Liefs
Christine

Plony zei

Ze zijn wel lekker fleurig hoor Nicole....altijd wel ergens voor te gebruiken en stoer hoor...de restjes opruimen. Ik heb er ook nog wel een paar, hihihihi. Het is maar goed dat we morgen vast hebben afgezegd meis want er komt echt weer sneeuw en troep aan.....jammer maar het is niet anders.
Liefs Plony.

Anoniem zei

Ik vind je kaartjes hartstikke leuk geworden hoor!

Liefs, Myriam

CreaSjouk zei

Ze zijn leuk geworden hoor!
Lekker vrolijk!
Groetjes Sjoukje

sjanie zei

Leuke vrolijke kaartjes, Nicole.
Zo zie je maar, nooit te vroeg iets weggooien.

Groetjes,
Sjanie

Milnie zei

met restjes werken is altijd een uitdaging, maar het is o zo zonde om het weg te gooien!! Ik vind het beide hartstikke leuke kaartjes en ik weet zeker dat je er mensen blij mee kan maken!!