woensdag 18 september 2013

lekker kliederen

Hallo allemaal,

Ja eindelijk is het zover, sorry hoor, maar ik vond
het uiteindelijk nog best lang duren. Maar hier is ie
dan mijn eerste kaartje die ik gemaakt heb voor het vintageblog.
Het doel was om verf of gesso te gebruiken...
Vandaar mijn titel lekker kliederen, want dat heb ik
wel gedaan hihi.


Dus doe allemaal lekker mee :) want er wordt een mooie prijs
beschikbaar gesteld door de mallenmolen.

www.mallenmolen.nl
en wel deze schitterende prijs
volgens mij meer dan genoeg reden om lekker mee te doen!

groetjessssss

13 opmerkingen:

Plony zei

En hier is dan de aftrap en wat heb je dat goed gedaan meis!!!! Prachtige vintage kaart en lekker gekliederd.....toppie!!!
Liefs van Plony.

Marjan zei

ja, met gesso is het wel lekker kliederen, hè? Maar heel erg mooi, Nicole, deze stijl gaat je goed af!

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaart ik vind het heel knap van je groetjes maartje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Henriëtte zei

Prachtige kaart Nicole en super gekliederd hoor. Leuk he, als dat in opdracht "moet".

Groetjes Henriëtte

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave binnenkomer Nicole,erg goed gedaan,toppie,lieve groetjes Miranda

Liesbeth zei

Dat is nog eens een binnekomer toch? Hij is supermooi hoor Nicole, een waar kunstwerkje.
gr. Liesbeth

Anneke zei

ik vind je aftrap een echte binnenkomer en een super gave kaart en opbouw.
groetjes van An

jolanda zei

prachtige kaart

Mar Knutsel zei

Wat een prachtige kaart.

Groeten Marian

Wilma zei

Een HEERLIJK "klieder"-kaartje Nicole. Kliederen kan ik ook.....maar zo'n MOOI vintagekaartje maken lukt mij niet.
Liefs Wilma

Maia zei

Heerlijk, ik hou ook zo van kliederen!
Wat een schitterende volle kaart, jij hebt zoveel ideetjes om er op te doen, daar zijn die van mij maar " simpeltjes" bij hoor!
Erg mooi om kant om het vintage plaatje heen te doen,weer een inspiratie erbij, dank je!
Bedankt voor je leuke reactie op mijn deelname aan wlvc , gezellig om te lezen altijd.
Fijne week met mooi weer en wie weet welevrn buiten freubelen nog?
Lieve groet Maia

Magali Meiresonne zei

Heel mooie kaart is het!
En mijn complimenten voor je vorige post ook! Wat een knappe kruiwagen is het! Heel leuk!
Groetjes, Magali.