zondag 15 september 2013

wasabi??

Hallo allemaal,

hier ben ik dan nog een keer in dit weekend :)
Het kwam op facebook te sprake over washi tape.
Nou daar had ikmezelf mooi een keer mee
gefopt. Ik zal het proberen te vertellen.
Ik had al een paar rolletjes tot mijn beschikking en was
aan het verzinnen hoe die nu netjes op te kunnen
bergen. Nou doosjes genoeg dus ik ging op een avond
aan de slag om een houten doosje te versieren voor die tape.
Kon ik toch niet meer op de naam komen
van die tape???!!!
Even geen computer bij de hand, geen zin om daarvoor
naar beneden te gaan....had ik er dus WASABI tape van
gemaakt hahahaha, sorry soms kan ik echt een beetje
blond zijn. Maar ik kwam er dus pas na een paar dagen
achter nadat mijn man zei: krijg je daar hete vingers van dan?
hihihi wat hebben we gelachen zeg.
Maar gelukkig kon ik de schade nog herstellen
en staat het er nu goed op.
netjes aangepast aan mijn kamer waar overwegend
wit, hout, metaal en roodtinten te vinden zijn.
nog even de voorkant....


en nog even de inhoud laten zien....


uh ja daar zit al best wat in....ik geloof dat ik daar dadelijk
maar mee aan de slag ga :)

groetjessssssss

8 opmerkingen:

Nicoleke zei

mooi doosje met leuk verhaal ....

Cards en Box bij Lady M zei

het is een mooi doosje geworden groetjes maartje

Marjan zei

Haha, grappig! Leuk voorraadje heb je in dat mooi gepimpte doosje!

Anoniem zei

Hahahahaha ik had het gelezen ja!
Maar hij is super leuk geworden!
Een goed idee om ze daar netjes in te kunnen opbergen en het ziet er nog leuk uit ook!
Groetjes Jacomijn

Janny zei

Wat een prachtig opberg doosje zeg, lekker kleurig liefs Janny

Maia zei

Haha wat een verhaal bij deze prachtige washi tape doos, mooi gemaakt en nu al redelijk vol!
Ik heb maar een paar rolletjes van de wibra maar heb er tot nu toe nog niets mee gedaan. Leuke inspiratie deze doos dus.
Fijne week
Lieve groet Maia

Magali Meiresonne zei

Haha, verstrooidheid kan ons dus allemaal overkomen ;-).
Gelukkig heb je het nog kunnen aanpassen en je hebt er een heel leuk doosje van gemaakt!
Groetjes, Magali.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Nou, heb je dat even leuk opgeruimd!!