donderdag 14 november 2013

koffie en/of thee

Hallo allemaal,

vandaag is het mijn beurt om een
extra voorbeeld te laten zien van de challenge
die loopt bij het WLVC blog
Het thema is koffie en/of thee, nou ik ben
een aardige theeleut hoor, maar deze keer heb
ik het toch ook weer bij de koffie gehouden.
Ik heb namlijk een busje waar je koffiebonen of pads
in kan bewaren opgepimpt...

en ff de zijkant laten zien....


en de andere kant....


Jullie kunnen dus allemaal nog meedoen hoor!!
Het kan nog tot 17 november 18.00 uur.

Er valt natuurlijk ook een mooie prijs te winnen...


namelijk een waardebon van 10 euro in bovenstaande winkel.

Dus ga nog gauw aan de slag :)

liefs Nicole

4 opmerkingen:

Pouwla zei

Hij is supermooi geworden Nicole!
Liefs Pouwla.

Cards en Box bij Lady M zei

heel leuk mooi opgepimpt groetjes maartje

Henriëtte zei

Je koffiebus is super geworden Nicole, leuk om te horen dat jij eigenlijk ook een theeleut bent hihi.

groetjes Henriëtte

Maia zei

Schitterend je koffiebusje Nicole!
Leuk met die hartjes pin opzij, heb ik ook gekocht en tijd geleden maar nog niet gebruikt, weer een idee erbij!
Mooie vintage stijl zo met dat label, de doily en de mooie bloemetjes!
Ik ga morgen nog even verder met mijn freubelwerk en hoop ook nog op tijd mee te kunnen doen hoor!
Fijn weekend!
Lieve groet Maia