maandag 9 december 2013

KERST !!!

Hallo allemaal,

nu even wat knutsels van een ander soort :)
vroeger deed ik altijd samen met mijn moeder
kerststukjes maken. Dat is zo leuk om te doen!!
Helaas kan ik dat niet meer samen met haar, maar
ik hou onze traditie in ere. En dat houdt ook in dat ik
altijd teveel maak hihihi.
dus hou je vast hier veel foto's van mijn kerstsfeer in huis.
deze staat op mijn dressoir...
en dan alles wat in mijn vensterbank aan de achterkant staat... 





 de volgende komt op de eettafel...
 deze staat op de tv kast

deze krans hangt aan de vcoordeur... 
en de volgende drie heb ik voor vriendinnen gemaakt.


en dan ben ik er zelfs 2 vergeten op de foto
te zetten, maar die zijn al weggegeven.
Dus je ziet ook zonder boom is
ons huis al lekker in de kerstsfeer.

dan ga ik nog even verder met wat
kerstkaartjes en van de week
nog even de boom versieren :)

bedankt voor het kijken.
Liefs Nicole.

10 opmerkingen:

Plony zei

Oooooohhhh...lekker bezig geweest. Supergezelliggggg. Gaaf gedaan weer hoor Nicole....laat die kerstdagen maar komen.
Liefs Plony.

Unknown zei

wauh mooi geworden zeg. Waar haal jij je groen vandaan ?

Maia zei

Zoooooo jij bent echt geweldig crea kerst bezig geweest!
Ziet er heel mooi uit al je kerst stukjes en de krans!
Die onder de stolp en met et kleine huisje vind ik echt prachtig! De boot mocht natuurlijk niet ontbreken erg leuk gedaan!
Geniet van je kerst sfeer en een fijne week
Lieve groet Maia

Henriëtte zei

Zo dan, jij bent lekker bezig geweest zeg! Leuk om de traditie in stand te houden. Het is allemaal prachtig wat je hebt gemaakt hoor, staat vast heel gezellig.

groetjes henriëtte

Marjan zei

Mooi hoor, jij kunt er wat van! Leuk dat je de traditie in ere houdt. Leuke decoraties ook, het is vast heel gezellig bij jou thuis.

Mar Knutsel zei

Wauw , wat een geweldige creatie,s.

Groetjes Marian

Cards en Box bij Lady M zei

wat heb je het gezellig gemaakt heel mooi groetjes maartje

Anneke zei

jij bent lekker bezig geweest en wat een prachtige kerstbakken.
ik heb ook bloemschikken gehad en gek he? dat verleer je nooit.
het ziet er allemaal sfeervol uit.
liefs An

Christine zei

Prachtig NIcole! Lekker gezellig daar, daarom hou ik ook zo van deze tijd van het jaar!
Liefs
Christine

Nicoline zei

Jemig meid, je hebt niet stil gezeten zeg! Wat een prachtige kerststukken!!!
Ik zeg, goed bezig geweest! ;-)

Groetjes,
Nicoline