vrijdag 10 januari 2014

top 3 2013 !!

Hallo allemaal,

leuk dat je weer even komt kijken.
ik heb een hoop te melden deze keer, en met name
voor het wlvc blog.
er is namelijk vanmorgen bekend gemaakt wie
de top 3 zijn van challenge nr 16!
en wat hadden die dames mooie creaties gemaakt zeg, gefeliciteerd!!

Maarrrrrr we gaan nu ook een top 3 kiezen van 2013!
Ja je leest het goed WE, dus we hebben jullie hulp nodig!
Ga naar het blog en bekijk daar alle top 3 van afgelopen jaar
en stem op welke JIJ de mooiste vind!
en voor hun staat dan nog een mooi prijsje te wachten!

En voor degenene die nog nog niet met challenge nr 17
heeft meegedaan,.....dat kan nog tot 17 januari hoor!!

maar wat is nou een blogbericht zonder creatie...
dus bij deze nog een kaartje van mij....
ik was te laat om deze kerstkaart mee te laten
doen bij onze eigen challenge, maar ach dan
ben ikmaar vast optijd begonnen voor de kerst
van dit jaar ;)

ik wens jullie allen een fijne dag en veel
plezier met kiezen van DE TOP 3!!

liefs Nicole

1 opmerking:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een opdracht hebben jullie ons gegeven ik vind ze allemaal mooi ik ga ze op mijn gemak nog een voor een bekijken jou kaartje is ook weer hele maal top groetjes Maartje