vrijdag 18 april 2014

challenge 24!!

hallo allemaal,

challenge 24 is al weer aan de beurt bij WLVC!
en dit keer is het thema baby's ! Wie houdt daar nou niet van!
Ik ben er in ieder geval gek op!
Maar wilde wel wat anders dan een kaart maken.
Vond ik toch een leuke foto van mijn broer van vroeger!
Heerlijk om weer eens een scraplayout te maken.
en mijn dt collega hebben ook weer prachtige voorbeelden
gemaakt, ga maar gauw kijken!

En we hebben weer een schitterende prijs voor jullie!
beschikbaar gesteld door

Wil je zien wat je kan winnen? kijk dan gauw op het WLVC-blog
en doe allemaal lekker mee!

Ik wens iedereen hele fijne paasdagen toe!
Liefs Nicole

7 opmerkingen:

Henriëtte zei

Leuk dat je een lay-out hebt gemaakt met de babyfoto van je broer. Waar hangt ie?? Bij jou of bij je broer?

groetjes Henriuette

Pouwla zei

Heel leuk gemaakt Nicole! Ik dacht eerst dat jij ht was, hihi.
Fijne pasen, liefs Pouwla.

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk dat je een foto van je broer hebt gebruikt voor een lay-out ik vind het erg mooi fijne paasdagen groetjes maartje

Liesbeth zei

Leuk om zo'n layout te maken, de canvas staat hier al maanden klaar, nu alleen nog tijd.....die van jou is prachtig geworden.
Fijne Pasen.
Liefs Liesbeth

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om met een foto van je broer een layout te maken. Of hij er nu zo blij mee zal zijn dat hij in één zin genoemd wordt met het woord "vintage"...LOL ;p
Fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Heel gaaf en super mooi hoe je alles gecombineerd hebt !

Maia zei

Prachtig je layout Nicole!
Mooi met een oude foto werken, gaat deze naar je broer?
Fijne paasdagen!
Lieve groet Maia